mirackaya 33 haftalık gebeyim inanılmaz ödemim var. Özellikle burnumda 14/15. Haftalardan itibaren başladı. Hem kızarıyor hem şişiyor hem pütür pütür oldu cildim. Ayaklarım ve bileklerimde son 2 aydır var tansiyonum normal. Neler önerirsiniz hanımlar ?
influsmom Bende aynı şekildeydim bol su için,ayaklar ve bileklerin için oturduğun yerden yapılan egzersizler var mutlaka yap çok güzel rahatlatıyor birde mümkünse eşin biraz masaj yapsın çok iyi geliyor ben süreci en azından böyle geçirdim