miniminimini Kızlarr bebişin hareketlerini çoook nadir haftada bir iki hissediyorum o da çok minik bağırsak hareketi sanıyorum hatta bazen 18+5 haftalık normal mi sizce
Rumeysacelikk46 28 haftaya kadar az hareket hissetmek bazen hiç hissetmemek gayet normal kabul ediliyor