Senmsii belki de haklısınız ama çok ağlamıştım hiç unutmuyorum doktordan doktora gerçekten fark ediyor tabiki benim Dr um bana sadece 5 kilo ver gel dedi sırf o bana güzel davrandı ve ılımlı konuştu diye 23 kilo verip gitmiştim gerçekten uslüp da önemli