Benimde bat 22 :) 7 marta kasık ağrım vardı hemde çok fena pembe akıntıda geliyprdu ilk defa dayanamadım çok çok erken olmasına rağmen test yaptım silik çıktı. Bozuk olabilir diye yine yaptım yine silik çıktı bir kaç gün sonra tekrar yaptım tek çizgi çıktı ama şuanda herhangi bir belirtim yok :(