Yasmiyy Kızlar 40+4 ama ne sancı var ne başka belirti sizde durumlar nedir doktorum bu hafta suni sancı ile doğumu başlatacak 😌
Daisyy000 Yasmiyy Yengem 43e kadar bekledi. Doktorlar kızmış yarın gel suni vereceğiz demişler.Suni verildi yine gelmedi 2 gün suni verdiler 😂En sonunda zahmet edip doğdu.Doğurtmasalar 1 ay daha yatacaktı heralde sıpa. Sağlıkla doğurun insallah
Moonfaced Yasmiyy 1 gününüzü merdiven inip çıkmakla sıcak suya oturarak geçirin bol bol egzersiz yapın
Yasmiyy Daisyy000 ahhaha maşallah prensese Allah anneli babalı büyütsün bizim de oğlumuz pek nazlı çıktı 41 de doktorum başlayacak bakalım hemen gelecek mi 🥰🤣
Zuhalsebu Daisyy000 yengeniz benim galiba, bizim kız zahmet edip doğmadı da gerçi zorla aldılar sezaryenle 😂😂 çıktığında da kaşları çatık yargılayıcı bakışlar atıyordu millete belli memnun değil😂😂😂
pisiannesi Daisyy000 Allah’ım etme yarabbi bu ne 43 mü😅 2 günde sancı çekti bide😅 43 e kadar beklemek sıkıntılı değil mi bebek kakasını yapıyo falan diyolar
Yasmiyy Moonfaced belim çok ağrıyor egzersiz yapınca o yüzden doktorum en fazla yarım saat yürü dedi ama elimden geldiğinde yürüyorum squat yapıyorum hayırlısı ile gelir inşalah tavsiyeleriniz için teşekkür dedim merdiven inip çıkacağım
Merve_sllyrt Benim dr 34 haftadan sonra ilişki önermişti içe boşalma olup sabahs kdr o şekilde yat demişti denerseniz
Likya-ipek Yasmiyy bende 40+2 deyim aynı durumdayım. Bebeğim kanala da girmemiş :( Maalesef çok çok az açılmam var (1cm) yapmadığım şey de kalmadı… Çarşamba günü suni sancı ile doğumum başlatılacak. Umarım bu süreci sağlıkla geçiririz… Yasmiyy
Busramom07 Yasmiyy benmde öyleydi ilk oğlumda güya kontrole gidecektik pazartesi sabahına kadarda hiçbiri belirti yoktu 7 de sancım bir başladı 3 de bebiş kucağımda 11 bucuk gbi hastaneye gittim bir kaç saate huppp bebikom kucakta