Emel_34 Kızlar sabahtan beri karnım sertlesıo kasılıyo kasıldıkca altta baskı oluyo arada kalkıncada doğrulamıyorum tam bel ağrısıda var
mombarbie_ Emel_34 belirttikleriniz doğum öncesi belirtiler gibi sancilarinizin başlamasını ve 5 dakikada bir olmasını bekleyin
Dnmzzeda Emel_34 Benim de devamlı böyle toplanma var , fakat 3-4 gündür de özellikle akşamları kasıklarımda kıpır kıpır ve aşağı baskı yapıyor sancı oluyor gelen yok 🥹🙃
Emel_34 Busramom07 benımkı oyle fayanılmıcak gıbı degıl ama arada bır sıddetlenıyor acaba doğum belırtısını anlatmıyız hıssedermıyız bılemıyorım
Busramom07 Emel_34 anlarız tabiki benm ikinci bu hiç birinciden birşeyler hatırlamıyorum ama anlarız yaaaa
Dnmzzeda Emel_34 Yaklaşık 15-20 dakikadır da sürekli kasıklarımda kasılma var aşağı baskı yapıyor ama ne zaman gelecek bilmiyorum 🤷🏻♀️ kızlar hep nazlı galiba cinsiyeti öğrenirken de hep naz ☺️☺️
Emel_34 Dnmzzeda bende sordum takıp et dedi duzenlı ise doğum sancısıdr degılse yalancıdır dk dakıkasını tutmalı yada bebegın gareketlerı azaldıysa gelırsın dedı
Dnmzzeda Emel_34 Kolay doğumumuz olur inşallah Allah kimseyi bu yolda oyalamasın inşallah 🙏 Hayırlısıyla sağlıkla kucağımıza alırız 🙏
Emel_34 Busramom07 duzenlı kasıklarım agrıyo ama bılemıyorum ya yarına kadar beklıcem çarşamba randevum var heralde suyun gelmesını beklıcem sancıysa eğer bu
Emel_34 mombarbie_ suan kendımı acıya drgılde doğuma odaklandığım ıcın acıyı hıssedemıyorum 😅 ama dayanılmıcak gıbı degıl
mombarbie_ Emel_34 ben muayeneye gittim 3cmle aldilar hemen beni keşke yatisi onaylamayip evde bekleseydim dedim 6cm olunca suyumu patlattılar sonrası büyük sancılarla geldi
Emel_34 mombarbie_ dünkü gıbı degıl gectı sertleşme ağrım sadece hafif var ne güzel heyecan yapmıştım