Limonis Sezaryen ile doğum yaptım doktor 1 hafta sonra kontrole çağırdı. Kontrolde neler yapılıyor alttan beya ultrasonla bakar mı ? Dikişlerime baskı uygular mı ? Ona göre kendimi hazırlayayım korkuyorum çünkü
snowglobe Limonis Korkacak hiç bi şey yok. Bant varsa onu çıkarır pansuman yapar bide galiba yine smear testi yapılıyodu