Nskan Merhaba 16 haftalık hamileyim henüz hiç bebeğimin hareketlerini hissetmedim siz ilk ne zaman hissettiniz
_almirasmom Nskan valla 2. Gebelıgım bende 19+3 hamıleyım suanda tekmelerı 19+0 da hıstemeye basladım doktorum a 16 haftalık gıttımde ancak 20. Hafta da baslar oda pıt pıt demıstı
mombarbie_ Nskan 16.hafta biraz erken bu zamanlarda da hissedenler var ama genelde 20.haftalarda hissedilmeye başlanıyor özellikle ilk gebeliklerde