Selam arkadaşlar.Ben ilaç ve çatlatma iğnesiyle hamile kalmaya çalışıyorum Rabbim izin verirse.
Ayin 15i iğneyi yaptım,hatta doktorum folekülün etrafında sıvı var yani çatladı çatlıycak şans var dedi.
Ve birde duphaston kullanıyorum fakat anlamıyorum bu ilaç eğer hamile kalırsan bebeğe iyi geliyor ama değilsen adet oluyosun.Yani kullana kullana hamile kalmak mümkün?