haticeinci Kızlar benim kalça çıkığım var normal doğum yapamam demi kalça çıkığı ameliyatı oldum ama gene de bazen ağrılarım oluyor zorlanıyorum rapor filan nasıl alacağım
haticeinci Kahvemsi-05 evet ama diyor ki 30 haftalık olunca konsuruz ve ameliyat olduğun hastane gidip rapor al diyor ben nerden bilim o hasteneyi nerden bulayım küçükken olmuş birsey
Kahvemsi-05 haticeinci canım herhangi gibi bir ortapedi doktoruna git durumu anlat belki yardımcı olurlar😊😊