Kızlar kahveyi çok seven biriyim ama hamileliğimi öğrendikten sonra kestim gibi birşey çok çok nadir içiyorum ayda bir iki belki sabahları kahvaltıda çay tüketmiyorum ama akşam normal çay bardağı ile 3-4 bardak içiyorum çokmu sizce siz ne kadar tüketiyorsunuz