Asliasli_ ümit hanıma gidiyorum hatta malesef ptsi son gidişim bunun sebebi ise hastane doğum ücreti benim zorunlu sezaryen doğum haziranda fiyat için 40- 50 bin arası dendi o da şuan için üstelik tam kapsamlı sigortam olmasına rağmen içinde fotoğrafcı oda süsleme var dediler oda süsleme kıytırık cok demode bir seydi fotoğrafcı ise belirli gün saatlerde calısıyormus dogumunuz onun dısında bir saat ve güne denk gelirse fotoğrafcıdan da yararlanamıyorsunuz göz boyaması başka bişi değil