Meryemesut Hanimlar ben 27+3 şeker yükleme testi yaptirmadim ama açlık tokluk testi yaptirdim normal çıktı kafam bu konuda çok karişti acaba yaptirmam gerekiyor mu
Melihadmrr Meryemesut benimde normal çıktı şeker yüklemesine gerek yok dedi doktorum bu yüzden yaptirmiycam 2 doktorda aynisini söyledi içim rahat 🙏
Aysesare Meryemesut benimde aynı şekilde kandan ve parmaktan bakılan testlerim normal çıktı doktorum yaptırmana gerek yok dedi. Allah’ın izniyle bişey olacağını düşünmüyorum
Meryemesut Melihadmrr normalde çoçuğa bakınca normal dedi gerek yok dedi yaptırmadim ailemde de yok şeker falan