5 yıl olacak ilk doğumum 36 haftada oldu ve 26 haftadan itibaren rahim ağzında çok az açılma olduğu için Progestan ile 10 hafta idare etmiştik, smdi ikinci bebeğim dr serklaj önerdi, ama sadece fikir dedi. Doğuma kadar da günde bir kez Progestan kullanacağız dedi. Normal de de hiç ilaç sevmem ama bunun bi zararı var mıdır bilemedim ki oetada hiç bişey yok leke kanama kasılma çok şükür rahim ağzı uzunluğu da iyi hafta 22 olduk