Bende de vardı hamilelik öncesinde, hamilelikle birlikte bununla alakalı olan şeylerde kendini göstermeye başladı daha çok overthinking e evrildi, bebek doğunca kimseye kucağa vermeme isteği, öperlerse ne olur asla öptürmem, erken doğum olur mu aniden, gibi gibi böyle içinden çıkamadığım şeyler. allah yardımcımız olsun çünkü zor durum gerçekten