36+5 haftalık gebeyim idrarda protein 9.8 mg çıktı doktor sınırda dedi idrar yolu enfeksiyonu varmış. Hastanede yatiriyordu doktor ama ben bir sıkıntım yok diye çıkmak istedim imza verip çıktım. Antibiyotik şase verdi onu kullanıcam ama yapmam gereken başka bir şey var mı bunun için yani bol su içmek dışında