umayyn Merhaba, gebelik kolestazı olup erken doğum yapan var mı ? Ne zaman yaptınız doğumu süreç nasıl ilerledi 🥹🥺
Galya15 umayyn selam ilk kızımda vardı bu durum 32 de fark edildi 36 da acil doğuma aldılar bu süre içinde ilaç kullandım yağlı be baharatlı yemeklerden uzak durdum şimdi 2. Ye hamileyim yumurta ceviz tuzlu peynir ve zeytin yasak
Bahar-sarioglu umayyn Kolestazi nasıl anlaşılıyor siz kendinizde neyden süphelendiniz Birde Safra kesesi olmayanda kolestazi olur mu
Reyreyli umayyn ben varım 4 ay önce suni sancıyla doğum yaptım. Değerlerim düşene kadar hastanede takip edildim ilaç kullanarak. 37+2 de doğum oldu.
umayyn Ben 36+1 deyim değerim 13 çıktı doktor ilaca başladı ama 37ye girince sezeryan ile doğumu yapacağız dedi
Bino Bende 33. Haftadayım. Bugün öğrendim. Bebekte ani kalp durmadı falan yazıyo korkuyorum. Yarın gideceğim doktoruma. Size nasıl bilgiler verildi.