Buse_42 aklıma gelenleri söyleyim 😀normal doğum yaptım acilden giriş yapmıştım o an kim varsa doğumuna nöbetci doktor giriyor ilk gittiğimde bi bayan vardı alttan muayene etti ama açıkcası beğenmedim doktoru sonra nöbeti hasan bey aldı benim kendi doktorum ömer beydi ama hasan bey ve ebeler girdi bi tek odada sancıyı çekiyorsunuz çatal da orda sedye de ne ararsan var 😂suyum patladı artık çatala oturdum doktor ve ebesi geldi doğumu yaptırdıalr ama bi ebe vardı sürekli beni kontrole geldi ismi yanlışım yoksa fadimeydi çok ama çok ilgiliydi hep motive ediyordu dayan az kaldı yolu bitirdin gibisindn zaten bebeği de o çekti doğurttu doktorum üstten karnıma bastırdı çok memnun kaldım hiçbi şekilde ters bişe davranmadılar şükğr bende çok tereddüt etmiştim ama memnun kaldım hasan beyden de ömer beyden de memnunum ebelerdende eşim sancı esnasında geldi bi kere on dakika kadar durdu gitti içerisnde odalar oldupu için başka bayanlar da var koridorda onun için pek almıyorlar kalabalık değilse alırlar şansına doğumdan sonrada üstünü giydirmek için birini çağır diyorlar annemi çağırmıştım ben eş girebilir mi bilmiyorum ama on dakika sonra eşim girdi zaten biizi gördü memnun kaldım beğendim başka sorunuz varmı☺️