Kuzeymom___ Direkt Profesor olan doktorumun bana attığı mesajı aşağıya bırakıyorum. Bu mesajdan sonra içim rahatlamıştı, umarım faydası olur.
Progesterone ile düşük önlemi iddiası tıbben kanıtlanmamış, bir şeyler yapmış olmak adına yapılan hekimi rahatlatmaktan başka bir işe yaramayan bir ezberdir. Sağlıklı gebelik ata binseniz bile devam ederken sağlıksız gebelik tonla ilaç kullanıp pamuklarda yatsanız sonlanacak bir durumdur. Progestan ve benzerleri sadece süreci uzatır, sonucu değiştirmez. Bugün konuştuklarımız aynıyla geçerlidir.