Ay kızlar tam 34.haftama girdim bebiş doğdu butonu gelmiş 🥹 tamda hastane köşelerinde ishalden dolayı öl öl bitiyorken 😭 çok korktuk, doktorum doğumdan şüphelendi nst’ye soktu neyseki korkulan olmadı ama cidden çok korkmuştum 😔 bebeğim erkenden geliyor sandım. Hastane çantam bile daha hazır değildi 🥺 O günden beri hastane çantam için hazırlık yaptım, bebeğimin eksikleri vardı hepsi çok şükür bugün bitti 34+3 olduk 🐣
En büyük hatamız büyük eşyaları en sona bırakmakla oldu 🥲 Eşime asla beşik ve bebek arabası beğendiremiyorum, doğuma kadar onları da halletmiş olurum umarım