Nissyoo aynı benim yaşadıklarımı yaşıyorsunuz. Hamile olduğumu öğrendim doktorlar gittim alttan muayene yaptı çünkü üstten göremedi keseyi sonra kalp atışı duyulmadı te 8 haftalık duyuldu hep alttan muayenelerle geçti kaç aya kadar, kanama desen afrdersin doğuma kadar ped kullandım Progestan fayda etmedi. 8 haftalıktim bı gün öyle kanamam oldu ki kesin düşük yaptım dedim acile gittim iç dış kanamam vardı doktor bana bu bebek duser dedi kaç doktor düşecek bu bebek bu kanamayla duramaz dedi düşerse üzülme daha çok erken falan falan bir sürü laf duydum. Hep dua ettim, 34 haftalık normal doğum yaptım evet erken doğdu evet sıkıntılı bı gebelik geçirdim ama bebeğim tutundu. Çok şükür şuan çok sağlıklı ve 3 yaşına girdi. O zamanlar bir tek kendi doktorum Moral vermişti, bu bebek sagliksizsa zaten düşecek sen ne yaparsan yap ama eğer saglikliysa tutunmak isterse tutunacak ve yaşayacak demişti. Sizde kendinizi üzmeyin bol bol dua okuyun Meryem süresinin gücüne inanıyorum onu dinleyin. Allah şifa versin inşallah