Esraydem1 20+5 günlük olduk cinsiyet kız ilk gebeliğim ama bebeğimin hareketlerini hala hissedemiyorum sizce normal mi bu durumu yaşayan varmı aranızda
Sekine24 Esraydem1 çok normal bende 21 de hiss etmiştim edene kadar çok rahatsızdım ama gecike biliyo kafanıza takmayın
iremsz Esraydem1 21 de başladı bende benimde ilk merak etme az kaldı yakında hissedeceksin inşallah 🐣
1prensesannesi__ Esraydem1 bir ay icinde hissedersin canım kasların sıkılığından gec hissedilir ilk gebelik ancak duzene girince hissetmeye baslarsin benimde oyle olmustu 5 5bucuk aylikti oyle hissetmeye basladim
Hsha 19+6 benim bebeğim erkek hafiften hissediyorum kız bebek belki geç hissedebilirsiniz benmki de ilk
Ozlem37 Esraydem1 normal bende çok geç hissetmiştim kız bebek benimde doktor kız bebekler erkekler gibi tekme atmadığı için ilk gebelikse özellikle geç hissedersin dedi ilerde hissedersin :)
Gizemmnur- Esraydem1 normal canım biraz daha sabret yavaş yavaş hissetmeye başlarsın benimde kızım olcak inşallah aşağı yukarı bu haftalarda hisstemeye başladım bende endişelenecek bı durum yok 😊
Anneoluyorumm00 Esraydem1 ilk hamilelikte geç hissediliyor canım normal,benimde ilkinde 21 22 haftalrda hissettim bunda çok erken hissettim