35izmir gözünüz aydın olsun bende yakında doğum yapıcam suan normal doğum gözüküyor 38 hafta bitmek üzere doktorum 4 cm açılma olunca epidıral yaparız dedi size sormak istediğim bu 4 cm açılma sizde zor mı oldu veya önceden açılma olsun diye neler yaptınız yürüyüş hareket vs gibi