yagmurrrra 27+3 tek yumurta ikizlerine hamileyim bugün çok yoruldum bebeğin eksiklerini tamamlayalım derken kendimi fazla yormuşum kasılmalarım çok oluyor ona alıştımda şimdide sırtım belim çok ağrıyor nasıl geçer bu ağrı?🙁🙁
pmedic112 yagmurrrra geçmiyor malesef dönem dönem rahatlıyor yatmak bile geçirmiyor o yatak resmen batıyor. Şuan sırt ağrılarımdan ağladım ağladım telefonu anca elime aldım 😂 erken doğmasınlar ama çok rahatsız etmeye başladı beni😞
Bir_Fani yagmurrrra Sezeryan olduktan sonra o bel ağrılarının aslında çok olmadığını fark ediyorsunuz Sezeryan dan sonra baş ve bel ağrısı inanılmaz oluyor