Beybibezelye1 Merhaba bu hafta perşembe artık 24 haftalık olcam ama sanki bu 1 1.5 haftadır bebişimin hareketi bana fazla gelmedi. Bunda anormallik olabilir mi acaba ? Günde kaç defa hareketini hissetmeliyim ya da çok mu küçük biraz endişelendim açıkçası 🥺
seymaa7 Beybibezelye1 bunu direkt doktorunuza sorun haftasıyla alakalı da olabilir tabi ama ben 37 haftalığım doktorum 2 saatte 10 defa hissetmezsen gel diyor
Merryceyn Ben 22. Haftadayım doktorum 48 saat hissetmezsen gel dedi genelde sırt üstü yattığımda hissediyorum ben sizde bi öyle yatıp bekleyin isterseniz Beybibezelye1