Kelebekmisaliihayat Ben genelde 1 bardak ılık süt ile geçiriyordum şuan son haftalar olunca sanırım bir fayda görmüyorum ama süt en iyisi deneyin derim soğuk olmadın ılık oda sıcaklığında olması ideal inşallah şifa olur sizede 🤲🏻🤲🏻 eğer ki baktınız o fayda etmedi birde ben karbonatlı su içiyordum 1 su bardağına 1 çay kaşığı karbonat atmanız yeterli