ezgi-esk Emzirmek gebeliğe engel olmaz yani süt korur diye bir şey yok. O ay yumurtlama görürsünüz aslında adet olacaksınızdır ama ilişki olmuş ve hamile kalmışsınızdır bu yüzden süte güvenmemek gerek. Silik çıktıysa 2 gün sonra tekrarlayın