ggmom Eymenmomm ilkinde bır hafta içinde çağırıyorlar dikiş kontrolü için sonra kirkin çıkınca çağırıyor yani beni öyle cagirmislardi
ezgi-esk 3 gün ve 2,5 ay sonra😀 40 çıkınca gitmek gerekiyor. Cuma doğum yapmıştım pazartesi kontrole gel pansuman yapalım denmişti bana.