Selamlar arkadaşlar herkese hayırlı ifralar dilerim ALLAHIM tutugunuz orucları kabul etsin inşallah ne yazıki ben tutamıyorum neyse arkadaşlar ben 5 haftalık Ken doktora gitim kese göründü ama tabi altan müayne ile değil ultrason ile karnımdan baktı bastıra bastıra ve kese görünmüş şuanlık sıkıntı yok dedi 10 gün sonra gel dedi ve ben randevu bulamdığım için 7 haftalık olduk gidicem inşallah yarın kalp ❤️ atışı duyulurmu veya bir sıkıntı olursa diye çok korkuyorum ☹️ inşallah kalp atışı duyulur kese göründü ama Altan neden müayne yapmadı demeki kese göründü inşallah kalp atışıda olur miniğimin inşallah ❤️ teşekkür ederim şimdiden