YgzAlp2536 inslh düşmüştür canım, düşmezsen korkma benim düşmemişti 3 kez 2serli halinde metotraks iğnesi vuruldum sonra düştü. Benm en büyük şanssızlığın doktorun prof olmasına rağmen ben hocam lekelenme var dediğim halde anlamaması.ustelik bebek düşmesin diye bana progestandeks diye bir sürü iğne vurulması sağladı. Sonra diş gebelik olduğu anlaşılınca kadın yüz üstü bıraktı beni tatile gitti.Hatasini kabul etmedi.Genelde 1 dozla düşen diş gebelik bende 3 doz vurulması rağmen zorla düştü. Ignelerden sonra 6 ay çocuk yasak diyorlar canim,sonrasında rahim filmi cekilirsin çocuk düşündüğün anda.Benim sağ tüpumde olmuştu diş gebelik,diş gebelikten sonra sağ tüpumde yapisikljk oluşmuştu.Rahim filmiyle açıldı sonrasında 2 ay sonra ogluma hamile kalmistim