Kızlar 33+4 haftalık hamileyim bundan önce de 22 haftalıkken bir hafta kadar hastanede erken doğum riskinden yolayı yatmıştım bebek aşağıdaydı ve rahim ağzım kısalıyor sürekli 29 sınır uzunlukla yatış vermişti doktor ondan sonra neyse istirahatle falan derken 33 E kadar geldim ama son 1 haftadır aşırı derecede çatı kemiğim ağrıyor bacak aram ve kalça kemiğim falan şiddetli ağrıyor yürüyemiyorum doğru düzgün bile uzanırken kalkana kadar canımdan can gidiyor acaba aranızda böyle olan var mı internette bakınca bebek kanala inince oluyormuş ve yaklaşık bir iki hafta sonra doğum oluyormuş var mı acaba böyle birşey yaşayan