asilsmom Teşekkür ederim.. Rahim yetmezliği tanısı kondu.. Bu ikinci hamileliğim.. İlk hamileliğimde rahmim bebeği taşıyamadığı için 21 haftalıkken normal Doğum yaptım(ölü doğumdu) Şimdi ise Perinatoloji bölümünde Ali bey sağolsun doğurmak üzere olduğumu söyleyip acil ameliyata alıp serviks bölgesine dikiş attı.. (rahim açılmasın diye) Ali Ekiz ve Bülent Tekin sayesinde 1 haftayı atlattık şu an.. Umarım herşey yolunda gider ... 🙏🏻