Kızlar merhaba. Ben 31 . Haftaya giriş yapıyorum yaklaşık 3 hafta önce kolestaz teşhisi kondu ilk degerim 29 ikincisi 58 çıktı. Yediklerime dikkat etmeye çalışıyorum ilaca da başladık. Erken doğum yapan var mı bu sebepten. Yada değer düşmezse ne olcak