Yorgunluk uyku hali normal. Kasık ağrısı çok şiddetli ise acile git. Ama normalse yerleşme ağrısı olabilir normal oda. Yürüyüş ben hiç bırakmadım yürüdüm. Zaten hislerinle hareket edersen, vücudun seni uyarıyor yürüme temposu konusunda. Belin ya da kasık bölgen ağrırsa oturup dinlen sonra devam et. Haldır huldur yürümeye gerek yok hamileyken. Amacın zayıflamak değil çünkü. Kan dolaşımını sağlamak, stres atmak, temiz hava ve pozitif enerji ile dolmak.☺️