Tripkolikkkiz Arkadaşlar cok sükür emzirmeyi bıraktım. Sorunum şu göğüs cok şişti aşırı agrıyor. Makine ile iki kere sağdım. Siz bu süreci nasıl atlattınız ?
Caglab Tripkolikkkiz ben sağmıştım ama sütün hepsi bitirmemiştim.yarım bırakmıştım. Bitince daha çok üretiyor.birazcık şişecek tabiki ama 1 haftada boşalır böyle
Gorkemm Tripkolikkkiz ben sürekli soğuk kompres yaptım hiç sağmadım meme uyarılmasın süt üretmeye devam etmesin diye ağrıdıkça soğuk kompres yaptım bir hafta gibi bi sürede ağrı da şişkinlikte kalmadı şükür
-nazli00 Tripkolikkkiz bende 1 ay felan anca oldu bırakalı benimde 2 3 gün felan şişti göğsüm sadece çok az az sağdım zaten iniyor şişlik bir kaç güne biraz sabret sadece evet acılı bir dönem ama
Gorkemm Tripkolikkkiz soğuk kompresi deneyin ama gerçekten çok işe yarıyor ağrı oldukça şişlik oldukça yapın zaten birkaç gün sonra azalıyor
Tripkolikkkiz -nazli00 sabah ateşim vardı kemik ağrısı vardı doktora gittim ilaç verdi suan daha iyiyim. Umarım 3 güne geçer ağrısı. Cevabınız için teşekkürler 🌸
Tripkolikkkiz Gorkemm evet önerileri denedim dün cok ağrım vardı, bugün baya azaldı cok teşekkür ediyorum
Moonfaced Tripkolikkkiz bir kaç gün günde iki sonra günde 1 sonra duştan duşa sağdım öylelikle azaldı gitti