Toprak-Elif Merhaba, Bebeğin hareketlerinin dışarıdan net bir şekilde görülmesi için en az kaçıncı hafta da olması gerekli ? İçeride ben hissediyorum ama görülmüyor. (2. Hamilelik ama ilki 10 yıl önceydi unutmuşum 😃)
birmucize1 Toprak-Elif 23+5 hftalik hamileyim 2 haftadir disardan goruluyor kilolu biriyim bu arada ilk hamilelik 🫠
1H1Smomyloading 25+2 deyim bende dışarıdan hala gözükmüyor sadece ben hissediyorum ☺️detaylı ultrason da doktor bebek arkalarda takılıyor ön karın tarafına çok gelmiyor demişti sanırım hala daha öyle ki hareketleri dışarıdan belli olmuyor 😄
buseyusuf27 Toprak-Elif bnmde 3 yasında kzm var kızımda 16dan sonra hısetmıstım şimdi 21 haftayım 13den berı hısedyorm ama 13den sonra dısarıdan gordum hareketlerını hatta su arlar cok hareketlı az kaldı cıkcan dıyorm dısarı 😁
Toprak-Elif Sanırım biraz daha gecerse belli olacak aşağı yukarı hepinizin aynı zamanlar belli olmuş 🫠