Arkadaşlar selamlar benim bat 13’tü ancak henüz regl olmadım dün idrar testinde tek çizgi çıktı, bir yandan oruç da tuttuğum için acaba regl gecikti mi diye düşündüm. Eşimle bebek düşündüğümüz için yumurtlama günlerine dikkat ettik ve iki aydır korunmuyoruz. Sizde ne zaman kan tahlili vereyim