Hanımlar acil fikir verin bana 22. Haftamdayım ve 16 kilo aldım vücudumda ödem tutuyor ödem atmak için ne yapabilirim,şuan zayıflamam mümkün mü acaba yürüyüşe çıkıyorum hergün 30 dk,1 saat yürüsem nasıl olur.günde 2 litrede su içiyorum. Tiroitlerim çalışmıyormuş ilaca başladım.gören herkes diyor gitgide şişiyorsun ve aşırı rahatsız oluyorum önceden yine zayıf değildim ama normaldim spor yapıp yememe içmeme dikkat ederdim. Ekmeği kessem nasıl olur ? Birde hamile kalmadan 3 ay önce 5-6 ay sürecinde doğum kontrol hapı kullandım oda vücut yapımı değiştirdi kalçadan kilo aldım oyüzden