Nidosss48 merhaba ne durumdasınız umarım geçmiştir. Benim de 10 gündür ayaklarım aşırı şişti ve ellerim parmak uçlarımda özellikle baş, işaret ve orta parmaklarım dediğiniz gibi sinir sıkışması var hiç geçmedi 10 gündür bazen ağlayarak uyanıyorum sabah o kadar acıyo bardak tutamıyorum kaşınınca sinirden kaşıyrm inşaAllah gecicidir. 4 yaşında oplum6var ve ikizlere hamileyim çok zorlanırım gecmezse