Busetasm Betullkndl allah yardımcın olsun gazın olsugunu hissettiğinde bol yürü evin içinde ve asla tutma tutunca daha kötü oluyor bulantın içinde prilam kullanıyorum ben çok kesmiyor ama içmediğimde daha da kötü oluyorum 8+6 dayım 🥲
Kubrasdf Betullkndl daha başındasın mide bulantısı için prilam dr kullanabilirsin doktoruna danışıp 🥰
Busetasm Betullkndl ben ondan bile tiksiniyorum sadece soda çubuk kraker ve tuzlu leblebi 😌 hayat kalitem sıfır bitiklerdeyim artık