mom02636 Rabiayce haftaya Pazartesi gidip öğrenicez insallah 15+1 olucak o zaman bekliyoruz heyecanla zaman da çabucak geçse 😂🙈
Gozde_coskun 10+3 olduk ama 10 ocak randevum 1 ay olcak gormedım daha bebısımııı ☺️Sabırsızlıkla beklıyom
NimetDilmen 11+1 olduk bizde 🙏😍 Şu randevular cabuk qelsede qörsek bebislerimizi ❤ En ufak şeyi evham yapmaktan kurtulsam qörünce 😁
CooperBaby NimetDilmen Ya ben 1 ay dayanamam.. Ben hafta da bir de olsa alip giderim. Doktor artik bu kadar sik gelme desede.. Ben cok sabirsizim.😂😂😂😂 Esim bile yeter demeye basladi cocuk, ne zaman gitsem yaninda surukluyorum.😂
NimetDilmen CooperBaby Bende çok sabırsızım ama mecbur dayanmaya calısıorum sabrediorum 😊 Sık ultrasyondan baktırmak iyi deqilmis ondan sabretmekten başka çare yok 😊