Hikayemi paylaşmak bebek isteyenler için belki umut olur düşüncesiyle sizinle paylaşmak istedim ☺️
33 yaşındayım ve 8 yıllık evliyim, tüplerimin ikisi de kapalıydı ve yumurta sayım çok azdı tüp bebek tedavisinden başka çocuk sahibi olmamız imkansızdı, rahim filmi çektirdiğim halde kanallarım açılmadı 4 kere tüp bebek denedik, ilk denememizde pozitif haberi almıştık ama malesef 8 haftalıkken kalbi durdu sonraki 3 denememizde hep negatif ile sonuçlandı.2 sene önceki Son denememizde artık yumurtam çok az kalmıştı ve artık maddi durumumuzda sıkıntıya girmişti artık denemekten vazgeçtik… 9 mart günü Ramazan’a 1 gün kala bir mucize oldu hamile olduğumu öğrendim 🥹 1 ay öncesinde eşimle oturup dertleştik ve bu şekilde hayatımızı 2 kişi olarak sürdüreceğimizi kabullendik artık umudum yoktu, böyle bir anda hamile olduğumu öğrendim. Diyeceğim o ki hiç bir zaman umudunuzu kaybetmeyin, Rabbim en hayırlısını biliyor ve hayırlı zamanda nasip ediyor 🌸 sizlere de umut olması dileğiyle…