merylii_ Elfthh ay bana oluyor hatta geçen bunla ilgili post açmıştım, hamilelik dönemi, psikolojik olarak etkileniyoruz sanırım, içimden ağlamak geliyor sürekli
merylii_ Elfthh valla bilmiyorum ama böyle devam ederse ben bi psikolog ile görüşeceğim, bu şekilde zor oluyor yani