Kızlar geceden beri sancım var düzenli düzensiz ama ağrılı öğlen düzene girdi ama açıklık yok ve olmuyor da başına gelen önerisi olan varsa Allah aşkına yazsın bu ikinci olacak Allahın izniyle ilk doğumum da böyle şeyler hiç yaşamadım ağrısız sızısız 4cm açıklıkla yatmıştım hastaneye bu neden böyle oldu anlamadım