Mineztrk aanonim geçmiş olsun kuzum bnde cuma yatış yaptım düşük ardından kürtaj oldum Rabbim kolaylık versin çok zor bi durum sizin yatış neden yapıldı aceba dün taburcu oldum bnde
ilkgozagrim__ aanonim Ayy kaç haftalıktı kuzum Bende 6+3 de kendim düşürdüm doktor sadece 1 tane parça aldı ondan sonra 1 kaç tane daha gelir kendiliğinden düşürmüşsün kürtaja gerek yok demişti şuan tekrardan hamileyim 33 gün sonra doğum