Deletedmom_99 çok emin degilim içine süt doldukça meme ucu hep yumuşak kalıyor ,acısi azaliyor ama tamamen geçmiyor. İlk başlarda göğüs ucunun hiçbir yere temas etmemesi iyi hissettiriyor ama bir süre sonra kapaklar azıcık hareket etse içindeki Süt hep uzerime akmaya basladi. Normal kendi sütümü sürünce ucu kuruyor ve akma damlama olmuyor ama kapaklar olunca akma devam ediyor. Çok sütüm yok ztn olani da kaybetmemek icin ben biraktim. Arada lansinoh sürmeye devam ediyorum. Her emzirme sonrasi ve öncesi kendi sutunuzu meme ucuna sürün. Emzirmeden önce ucunu yumuşatıp caninizin yanmasini önlüyor.