Kizlarrrrrrr bugun 1 hafta 1 gun oldu midem acayip derece bulaniyor yemek yesemde cok bulaniyor yemesem de cok bulaniyor bu sabah mide bulantisiyla uyandim ve gecmek bilmedi sukur su an gecdi ve Iştahim acildi adetime 5 gun var galiba en son adetim 23 subat lakin benim her ay gunleri degisiyor emin degilim oyuzden gecikdim mi gecikmedim mi Kasik agrim yok sadece cokca mide bulantisi Bilmiyorum Hamile olmak çok istiyorum Ama kasik agrim yok bir tek bellirtim mide bulantisi ve istah artmasi doymuyorum oyuzden diyorum gebe degilim bence diye uşutum diyom kendime ama disari cikmiyorum ayagimda da çorapp var herzaman ne diyonuz kizlar bi bana da yardimci olun fikiriniz onemli 🥺 Lutfen KIRMACAK şekilde yazin çunku bende bu mubarek gunde kimseyin kalbini kirmak istemiyorum Evet doctor var gidebilirim Ama Canim size sormak istedi size😁😉 😘 hade kizlar yardim edin bana FIKIR verin boyle yaşayan ve Gebe olan var mi