Kızlar bebeğim Nisan başında doğacak. Ben Antalya’da yaşıyorum buranın sıcağı malum 🤭🤭 Haziran ayından itibaren ben bebişime yazlık zıbın kısa kollu elbise vs. Giydirebilir miyim? Yoksa daha küçük olacağı için üşür mü sizce. İlk bebeğim tecrübeli annelerin deneyimine ihtiyacım var 🤭