07sym07 14+3 haftamdayım çok acı yiyorum acı biber turşusu falan zararli değildir diye düşünüyorum yedikten sonra afedersiniz vajinam da ağız kısmında acı resmen oraya vuruyor bunun sebebi sizce nedir yaşayan var mı