Rabiajc Kizlar 22 haftalik hamileyim birden çok acıkıyorum ve terliyorum böyle olan varmi seker mi var acaba seker yüklemesi yapmak istemiyorum ama böyle olunca aklıma takiliyo
Ezomommy Rabiajc ben de 21+4 teyim aynısı bende de var birden yüzüm sıcacık oluyor inşallah şekerden değildir ama benim de hep aklıma o geliyor 🤦🏽♀️
bebisliozlem Rabiajc canım bende öyleydim ona rağmen doktorum şeker yüklemesi yapmadı çünkü benim şekerim düşüyordu, çıkması tehlikeli diyorlardı. Şimdi 34 haftalığız şükür belki 3 aydır falan yaşamıyorum bu belirtileri her şey normal
Ezomommy Rabiajc doktorumla konusacam gerekli görürse yaptırırım çünkü aklimda şüphe soru kalmasını istemiyorum 🥹
Rabiajc bebisliozlem benimde sürekli olmuyo yani yaptirmamalimiyim sence çıkınca hangi belirtiler oluyo acaba